HTML

nyafogós blog

egyelőre dohányzásról leszokós blog. majd meglátjuk hova fejlődik

Friss topikok

  • venuswoman: na h megy a leszokás? v már inkább visszaszoktál és azér nem írsz ide? :D a nincs matek tényleg g... (2008.03.15. 22:48) február 20.

Linkblog

február 20.

2008.02.21. 00:33 trillia

Hát az még egy jó darabig el fog tartani, amíg nemdohányzónak nyilvánítom magam :-/ Most pl nagyon szeretnék rágyújtani, pedig már 25 napja hős vagyok. Elkelne egy kis ünneplés.

Na de menjünk sorban. Tegnap este valami elképesztő amit összehisztiztem. Minden bajom volt. Nem vagyok 1 édességfaló de legalább 6x végigtúrtam mindent egy falás csokiért. Jó lett volna egy kis Carolans is és főleg cigicigicigiiiii.

Aztán ma a munkahelyen kikészítettek. Amikor ostobaságokkal kell foglalkozni, unfair dolgokkal piszkálnak és frusztrálnak...na pont ilyen pillanatokban kéne elszívni 1 cigit. De nem tettem.

Úgyhogy egész este email-eket fogalmazgattam a hülye kollégának gondolatban, görcsben volt a gyomrom, álláshirdetéseket nézegettem Londonban és RÁ AKARTAM GYÚJTANI :-/// De nem tettem.

Egyébként érdekes dolgot hallottam: van 1 egyetem és úgy hirdetik magukat, hogy  "még matek sincs". Mekkora tirpákság már ez? Ha nem tod ki volt József Attila az ciki, de hótthülyének lenni a  matekhoz az jófejség??? Igazán nem akarok vészmadárkodni és magam is inkább humán- mint reálbeállítottságú vagyok de legyünk már észnél!!! Elképesztő hova halad az világ. Én aggódom...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://enyemvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr49347945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

venuswoman · http://sorozatdara.blog.hu 2008.03.15. 22:48:36

na h megy a leszokás? v már inkább visszaszoktál és azér nem írsz ide? :D

a nincs matek tényleg gáz, erről eszembe jutott ez:
"1992 júliusában a Mattel kibocsátotta a Teen Talk Barbie-t, ami sok különböző kifejezést volt képes elmondani, köztük a „Vajon elég ruhánk lesz?”, „Szeretek vásárolni”, „Rendezünk egy pizza partyt?” mondatokat. Minden babát arra programoztak, hogy négyet tudjon a 270 lehetséges mondatból, így kerülve el hogy két termék egyforma legyen. A 270 frázis egyike „A matek nehéz!” kijelentés volt. Bár csupán minden eladott baba 1,5%-a ismételgette, a jelenség kivívta a American Association of University Women női egyesület felháborodását. 1992 októberében a Mattel kijelentette, hogy a Teen Talk Barbie szókészletéből eltávolítják ezt a mondatot és felajánlott egy cserét bárkinek, aki rendelkezik ilyen típusú játékkal, és szükségesnek érzi a változást."
(Wikipédiáról van :))
süti beállítások módosítása