HTML

nyafogós blog

egyelőre dohányzásról leszokós blog. majd meglátjuk hova fejlődik

Friss topikok

  • venuswoman: na h megy a leszokás? v már inkább visszaszoktál és azér nem írsz ide? :D a nincs matek tényleg g... (2008.03.15. 22:48) február 20.

Linkblog

március 27.

2008.03.27. 22:20 trillia

több mint két hónapja nem gyújtottam rá. nem vagyok különösebben ünnepi hangulatban, olyan mindennapi az érzés. ma az utcán belegyalogoltam valaki füstjébe. hát undorítóan büdös volt. ilyet én már nem szeretnék szívni. de hozzáteszem, amikor dohányoztam, nekem más ízű volt a füst és az hiányzik néha. Mindenesetre könnyebb lemondanom róla most, mert tudom, hogy az első x alkalommal ezt az "új" büdös füstöt érezném csak.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://enyemvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr28399857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása